dostawa darmowa dostawa od 299 zł
Menu
Szukaj
Koszyk
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Paro.com.pl

Złożenie zamówienia poprzez sklep www.paro.com.pl oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu.
 
Jako sprzedawcę określa się:
Paro.com.pl Life Pharma Sp. z o.o., NIP 5361898143, Ul. Warszawska 16 05-120 Legionowo lub dalej, w treści regulaminu: "Paro.com.pl".
  1. Zakupy bezpośrednie można dokonać tylko na produktach gdzie umieszczona jest cena, na pozostałych produktach można zadać pytanie dotyczące chęci zakupu z podanymi ilościami - nasza obsługa sklepu odeśle w jak najkrótszym czasie odpowiedź z naszą ofertą.
  2. Zamówienia przyjmowane są poprzez strony www.Paro.com.pl.
  3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim
  4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na stronach sklepu, wybór formy płatności oraz sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
  5. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.Paro.com.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena widniejąca obok produktu jest wiążąca tylko po fakcie potwierdzenia przez obsługę sklepu przyjęcia do realizacji zamówienia przez przesłanie do klienta takiego potwierdzenia. UWAGA! informacje umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy kupna sprzedaży.
  6. Paro.com.pl zastrzega sobie prawo zmian cen towarów znajdujących się w ofercie, a także wprowadzania lub wycofywania produktów z oferty oraz prawo do przeprowadzania lub odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu www.Paro.com.pl.
  7. Po rejestracji, jak również po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje wiadomość email z treścią zawierającą link potwierdzenia rejestracji bądź zamówienia. Kliknięcie na link powoduje zatwierdzenie rejestracji bądź zamówienia.
  8. Zamówienie wchodzi w tryb realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za fakturę pro-forma bądź system płatniczy. Po 7 dniach od dnia zamówienia w przypadku braku wpłaty na konto firmy zamówienie jest anulowane.
  9. Zamówienia można też składać za pomocą e-mail po uzgodnieniu z obsługą firmy.
  10. Paro.com.pl zastrzega sobie prawo do wykorzystania i powielania zdjęć dostępnych na witrynach należących do firmy. Wszelkiego rodzaju wykorzystywanie materiałów udostępnianych przez Paro.com.pl bez wyraźnej zgody reprezentanta firmy będzie karane zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi praw autorskich. Autorskie zdjęcia dostępne na witrynach Paro.com.pl są wykonywane przez wewnętrzne stacjonarne studio i są własnością firmy.

FAKTURY
 
  1. Faktury za zakupione produkty wysyłane są w formie mailowej (PDF) na adres mailowy wskazany przez klienta w panelu klienta dokonując rejestracji. Jeśli faktura ma być wysłana na inny adres mailowy, prosimy o zaznaczenie tego w uwagach. Akceptując regulamin niniejszym klient akceptuje taką formę otrzymania faktury.

CZAS REALIZACJI I DOSTAWY ZAMÓWIENIA
 
  1. Sprzedawca przy każdym produkcie umieszcza przypuszczalny termin dostawy. Z uwagi na niezależną pracę spedytorów czas ten może ulec wydłużeniu. Sprzedawca poinformuje kupującego o ewentualnych przyczynach przedłużenia tego okresu na co kupujący będzie mógł wyrazić zgodę lub odstąpić od umowy
  2. Kupujący są informowani o każdej zmianie statusu zamówienia pocztą elektroniczną na podany podczas zamawiania lub rejestracji adres email.
  3. W przypadku chwilowej bądź całkowitej niedostępności w magazynie sprzedawcy lub u dostawców zamówionych towarów, klient zostanie poinformowany o statusie zamówienia i terminie realizacji za pośrednictwem poczty internetowej lub telefonu. W takiej sytuacji kupujący decyduje się na formę realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia lub rekompensata finansowa-obniżenie ceny).

 

Zwrot towarów - odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Adres zwrotu:

Paro® | Higiena jamy ustnej ze Szwajcarii | Oficjalny Sklep Polska
Life Pharma Sp. z o.o.
Warszawska 16
05-120 Legionowo
NIP 5361898143 
Zapoznaj się z regulaminem zwrotów
 
§1 - prawa konsumenta
  1. Klientowi/konsumentowi przysługuje prawo zwrotu towarów w terminie 14 dni bez potrzeby podania przyczyny czy powodu zwrotu zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta art.27
  2. Termin liczony jest od dnia potwierdzenia odbioru przesyłki
  3. Do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy służy klientowi odpowiedni formularz (kliknij aby pobrać formularz), który należy w sposób skuteczny dostarczyć do sprzedającego nie później niż w 14 dniu od dnia potwierdzenia odbioru przesyłki drogą pocztową listem poleconym lub w inny sposób lecz mając potwierdzenie skuteczności odbioru przez sprzedawcę
  4. Klient/konsument w przypadku odstąpienia od umowy dokonuje zwrotu na własny koszt, sprzedawca zaś zobowiązuje się do zwrotu kosztów zakupionych produktów, nie ponosi kosztów poniesionych na dostarczenie produktów do klienta/konsumenta

 

§ 2 - obowiązki konsumenta

  1. Konsument/klient w przypadku odstąpienia od umowy, jest zobowiązany zwrócić na własny koszt zakupiony produkt w stanie nie zmieniających jego właściwości i charakteru produktu
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 ust. 4), sprzedawca pozostawi sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości produktu.
  3. Zwracany produkt przez kupującego/konsumenta powinien być w opakowaniu oryginalnym nie posiadającym oznak użytkowania, w przeciwnym wypadku mają zastosowanie regulacje z §2 pkt.2

ZWROTY W OPAKOWANIACH PONISZCZONYCH, OKLEJONYCH TAŚMAMI CZY SKLEJONYCH Z NIEORYGINALNYCH OPAKOWAŃ - ZGODNIE Z ART 34 UST 4 OBNIŻAJĄ WARTOŚĆ PRODUKTU ZA CO PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONSUMENT.

§ 3 - informacje dla kupującego

Informujemy, że sprzedawane przez nas towary muszą być odesłane w nienaruszonym stanie.

  1. Towary zwracane nie mogą nosić znamion używania i muszą być w opakowaniach oryginalnych
  2. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu konsumentowi dokonanych przez niego płatności niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia zwrotu produktu do sprzedającego.
  3. czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

§ 4 - informacje o promocjach

Informacje ogólne

  1. Promocje i rabaty nie sumują się

REKLAMACJE i GWARANCJE

  1. Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej, produkty te obowiązuje gwarancja 24 miesiące.
  2. Ewentualne reklamacje powinny być zgłaszane za pośrednictwem poczty tradycyjnej, elektronicznej lub w inny skuteczny sposób pisemnie.
  3. Sprzedawca w terminie 14 dni powinien się ustosunkować co do danej reklamacji i w terminie nie dłuższym niż kolejne 14 dni ową rozwiązać
  4. W przypadku reklamacji, reklamowany produkt dostarcza na własny koszt kupujący a w przypadku zasadnej reklamacji koszty te są kupującemu zwracane na podane przez kupującego w protokole reklamacyjnym konto.
  5. W przypadku reklamacji zasadnej, koszty odesłanie wolnego już od wad produkty lub tez nowego ponosi sprzedający.
  6. Podstawą do reklamacji jest dowód zakupu produktu (paragon, faktura)
UWAGA! 
  1. Reklamacje na towary wysłane do nas niekompletne będą z zasady odrzucane.

Informacje o formach płatności oraz zwrotach:
 
  1. przedpłata na konto firmy
    Santander Bank Polska
    KOD SWIFT : WBKPPLPPXXX
    nr. PL 44 1090 1841 0000 0001 2337 1540
  2. Pobranie - płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24
  4. Dostępne formy płatności:
    • Szybki przelew on-line (popularne pay-by-link)
    • BLIK
    • Google Pay
    • Apple Pay
    • Karty płatnicze: Visa i MasterCard
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
  6. W przypadku zwrotu towaru środki zwracane są klientowi w terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie towaru.
DOSTAWY TOWARÓW - REKLAMACJE

Po zaksięgowaniu wpłaty, lub też w przypadku wybrania formy płatności za pobraniem towar wysyłany jest firmą spedycyjną.
  1. Ważne: Nasza firma nie bierze odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku zniszczenia towaru przy transporcie. Z naszego magazynu spedytor odbiera przesyłkę zapakowaną i sprawdzaną pod względem ilościowym i jakościowym, wszelkie uszkodzenia opakowania lub zgniecenia kartonu koniecznie muszą być zgłoszone spedytorowi i należy żądać protokołu uszkodzenia przesyłki - tylko na tej podstawie możemy przystąpić do załatwienia reklamacji ilościowej i jakościowej. Bez tego protokołu nie uwzględniamy reklamacji ilościowych i jakościowych

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sklep internetowy www.Paro.com.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn od niego niezależnych, na przykład z powodu wadliwego działania sieci Internet dlatego też zamówienie otrzymuje formę prawną tylko i wyłącznie po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygane będą przez miejscowo i rzeczowo właściwe sądy dla siedziby firmy Paro.com.pl

 
 
 
Dane firmy:
 
Paro® | Higiena jamy ustnej ze Szwajcarii | Oficjalny Sklep Polska
Life Pharma Sp. z o.o.
Warszawska 16
05-120 Legionowo
NIP 5361898143